mandag 1. november 2010

- REDESIGN -

PLANLEGGING:

Nå har jeg funnet inspirasjonen min, altså Lady GaGa. 
Inspoen er vel hårsløyfen hennes, men siden dette skal være redesign
har jeg valg å heller lage et brude-oppsett med 
Lady GaGa inspirert tøysløyfe (istedet for sløyfe av hår) i håret/sløret.
Har ikke bestemt meg helt enda.
Komme bilder av dette imorgen, når jeg skal lage Nadia på håret.
Til tøysløyfen har jeg laget av hvit silkestoff og ståltråd, slik at det ble en sløyfe.
Og sløret er sånn "himmelseng" slør, ifra IKEA.
Så skal Nadia ta med fliseklemmer og sånn imorgen, sånn at
jeg kan ha noe å sette håret opp med.




Her er Moodboarden jeg har laget:

Denne er laget i Picasa, veldig enkelt redigeringsprogram.
Som jeg bruker ganske mye.


- Nina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar