fredag 12. november 2010

- REDESIGN VIDEO -

Jeg lagde en video om prossesen, så jeg kan legge ut her:


Jeg syns på fremføringen min, at dette var en ganske bra måte
å framføre hva jeg gjorde på.
En gøyere måte å se en fremføring på synes jeg da.

PS: det er ekstremt dårlig kvalitet på videoen her på bloggen, Beklager.

 Vurdering av produktet:

Syns produktet mitt blei veldig bra, jeg spurte de på frisør salongen jeg jobber på,
om de kunne lære meg et par oppsett.
Derfor kunne jeg dette oppsettet jeg brukte på Nadia, for
jeg øvde meg på en dukke på salongen.
Sløyfen jeg brukte ble sykt kul, og fikk konstrast ved hjelp av silkestoffet
jeg tok inni med slørstoffet, og tok en knapp som fikk den til å se litt mer
"fresh" ut. + at den knappen hadde et gammeldags
blomster-mønster på seg, så den ga vell gjerne litt enda mer redesign look.

Hva har jeg lært?

Jeg har lært meg et oppsett, lært meg hva redesign vil si.
Det tok ganske lang tid før jeg skjønte, men skjønte det til slutt.
Lært meg å lage "Moodboard".

MEN, dette har i hvertfall vært en kjempe kjekk oppgave!
Selv om det har vært et par misforståelser!




 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar